sábado, 13 de diciembre de 2014

Ximon monigotea


Hau da Ximon. Nire monigote berria.



Ximon from WillyRoa on Vimeo.

Duelaez asko monigote bat egin nuen. Eta monigote horrekin abentura polit bat bizi izan nuen. Ideia ez zen txarra izan. Badakit jendeari gustatu egin zitzaiola.

Baina pertsonaen munduan zerbait berria behar nuen. Monigote berri bat; harekin animazio simpleak lantzeo modukoa. Eta gaiari heldu diot, eta jaio egin da. Ximon du izena, eta oraingoz burua besterik ez zaio jaio (badakizue... normalean, burua jaiotzen da lehendabizi). orputza aterako da laister, eta beste girputz-atalak: besoak eta hankak. Eta balituko dut Ximon animazioaren munduan murgiltzeko.

Ea.

Oraingoz, musika-kaxa baten musika jarri diot, eta lo hartu dit... baina laster saltoka eta korrika ibiliko da Ximon. Laster jarriko diot aurreko monigotearen animazioa, ea zer esaten duen........

No hay comentarios:

Publicar un comentario