miércoles, 2 de marzo de 2011

Ilargiratzen


Badakit... hilabete bat izan da blogean ezer sartu gabe... Nire zazpi jarraitzaileak zai egongo dira... hau responsabilitatea!! 
Bloga agian bai, baina 3Dko animazioa ez dut abandonatu. Hilabete honetan gauza asko egin ditut; tartean, animazio hau. Soinua jarri nahi nion... eta saiatu naiz!! Baina ez dut izan denbora eta pazientzia izan ditudan arazoak gainditzeko. 

.
Bueno... azken batean, espazioan ez dago soinurik... jeje.. horrela koherentea izango naiz fisikoki bideo honetan!! Hori bai... bukaera leherketa baten soinua ez zen batere gaizki egongo. 

Bueltan nago "on the road".

5 comentarios:

  1. Koherentea fisikoki? Ilargi horrekin??

    Animazioa asko gustatu zait, espaziontzi hori nik patentatuko nuke, bestela james Cameronek lapurtuko dizu hurrengo pelikularako!


    Zure zazpi jarraitzaileetako bat (edo zortzigarrena?).

    ResponderEliminar
  2. mamutaren kolmilloa ematen du :-)

    ResponderEliminar
  3. zure ondoko mahaikoa3 de marzo de 2011, 12:48

    bederatzi jarraitzaile bagera ya!

    ResponderEliminar
  4. Eskerrik asko, nire ondoko mahaikoa!!!!
    Ongi etorri!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar